trešdiena, 2009. gada 11. februāris

Neieinteresēti darbinieki atņem uzņēmuma pēdējos ienākumus

Katras pilsētas dzīves ritms visskaidrāk redzams no rītiem, kad cilvēki gatavojas jaunam darba cēlienam un atsākas pēcpusdienā, kad birojos darba dienas beidzas. Tāpēc arī vislielākais cilvēku pieplūdums ir lielāks dienas beigās, ka vēlas pasēdēt kafejnīcās vai iepirkties. Tomēr liekas, ka bieži vien darbinieki neizprot, ka tieši klienti ir tie, kuri nodrošina viņiem atalgojumu un darba vietu.

Piemēram, viena veikala darba laiks beidzas septiņos, bet sešos durvis aizslēgtas. Vai arī jājūtas vainīgam par to, ka ieejot veikalā vēlies noskaidrot kaut ko vairāk par mēbeļu audumu izvēli vai to kādas mēbeles ir noliktavā, lai varētu iegādāties uzreiz, nevis vismaz mēnesi gaidīt. Liekas tajā brīdī datora klaviatūra tiek klabināta aktīvi, bet bez rezultāta, liekot nojaust, ka pārdevējai pie datora nodarbojas ar aktīvu „čatošanu”, un viss sliktais rezultāts tiek norakstīts uz „krīzi”. Tajā pašā brīdī veikalu skatlogos stāv plakāti ar 70% atlaidēm, bet klients pat netiek apkalpots, vai tur ir loģika.
Šādā situācija ir rūpīgi jāizvērtē darbinieku rezultāti un jāizskaidro tas, ka klients nodrošinās atalgojumu nevis uzņēmuma īpašnieks un tāda attieksme arī jāsaglabā.

Nav komentāru: